top of page
Search

اولین شماره‌ی خبرنامه‌ی درسون منتشر شد

Updated: Dec 4, 2022



ما مدت‌ها بود که در این فکر بودیم که آخرین اخبار و رویدادهای درسون را علاوه بر شبکه‌های اجتماعی در قالب یک خبرنامه هم آماده کنیم که در وب‌سایت نیز منتشر شود. برایمان مهم بود که شاگردان، معلمان و مخاطبین عزیز درسون را در جریان این اتفاقات قرار دهیم. اولین شماره‌ی خبرنامه‌ی درسون بهانه‌ای برای حضورمان در کنار شماست و ما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم.

نکته‌ی مهمی که لازم دانستیم در مورد آن صحبت کنیم، شرایط فعلی ایران و هموطنان عزیزمان است که قطعا دغدغه‌ی تک‌تکمان است. در این روزها که حال همه‌ی ما خوب نیست، تیم درسون از انجام هیچ کار مثبتی که در توانش باشد دریغ نخواهد کرد. ما از زمان شروع فعالیت تاکنون، افتخار همکاری با معلمان باتجربه و باسابقه‌ی بسیاری را داشته‌ایم، که باتوجه به شرایط کنونی و اختلال در شبکه‌ی اینترنت، با مشکلات بسیاری مواجهند. از این رو سعی کردیم با کاهش کمیسیون درسون از بیست درصد به ده درصد، کمک اندکی به عزیزانی کرده باشیم که در این شرایط کلاسهایشان کاهش داشته است.

محتوای خبرنامه‌ی درسون، با رویکرد معرفی معلمان جدید، مصاحبه، گزارش فعالیت‌های مختلفی همچون نمایشگاه، برگزاری کارگاه یا دوره، مناسبت‌ها و ... خواهد بود. در این مسیر تلاش می‌کنیم روندی رو به جلو داشته باشیم. نظرات و پیشنهادات شما کمک بزرگی به بهتر شدن این خبرنامه خواهد کرد.

 

برگزاری جلسه‌ی مشاوره‌ با حضور هنگامه ناظم‌الرعایا (مشاور کودک)


باتوجه به شرایط اجتماعی این روزهای ایران، بسیاری از ما در سراسر جهان دچار نگرانی‌های متعددی برای مردم کشورمان شده‌ایم. بخشی از این نگرانی طبیعتا به کودکان هم منتقل می‌شود. از این‌رو برای توضیح شرایط فعلی و نحوه‌ی رویارویی با مشکلات مشابه در طول زندگی، نیاز به یادگیری شیوه‌ی صحیح رفتار با فرزندانمان خواهیم داشت. جلسه‌ی مشاوره‌ و پرسش و پاسخ با همین موضوع در ۲۷ نوامبر با حضور خانم هنگامه ناظم‌الرعایا، روانشناس کودک، برگزار شد. در این برنامه به سوالات متعدد والدین در مورد نحوه‌ی صحیح رفتار با فرزندان و کنترل اضطراب و استرس آنان پاسخ داده شد. اگر شما هم تمایل به مشاهده‌ی ویدئوی این جلسه دارید، می‌توانید به صفحه‌ی یوتیوب درسون بروید و یا از این لینک برنامه را ببینید.

 

افزایش رشته‌های متنوع با حضور معلمان باتجربه

درسون از ابتدای فعالیت خود تاکنون موفق به همکاری با معلمان باتجربه و حرفه‌ای بسیاری شده است. آموزش رشته‌های متنوع همچون موسیقی، علوم، ریاضی، برنامه‌نویسی، زبان انگلیسی و فرانسه، با کمک این عزیزان به بهترین شکل در حال برگزاری است. در فصل‌های گذشته هم افتخار همکاری با معمان و اساتید موفق را داشتیم. در لیست زیر خوشحالیم که برخی از معلمان جدید این فصل رو به شما معرفی کنیم؛

معلمان جدید درسون در فصلی که گذشت
 


بازگشت به مدرسه با اتفاق‌های جذاب

(نگاهی بر پرطرفدارترین کلاسهای درسون با شروع مدارس)


با شروع مدارس، اکثر پدر و مادرها برای آماده‌سازی فرزندانشان و یادآوری دروس سال گذشته تمایل به ثبت‌نام کلاس‌های مختلف دارند. امسال درسون با درنظرگرفتن شرایط ویژه برای شاگردان خود و تمرکز بر روی آموزش آنان، تلاش کرد تا در بیشتر رشته‌های مرتبط امکان گرفتن کلاس با معلمهای باتجربه و آشنا به زبان انگلیسی فراهم باشد.

اما پرطرفدارترین این کلاس‌ها در کشور کانادا، زبان فرانسه و ریاضی بودند که با استقبال خوبی از سوی شاگردان و والدین روبه‌رو شدند. اگر شما هم برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها علاقه‌مندید، همچنان می‌توانید از تخفیف ۱۰ دلاری تا تاریخ ۷ دسامبر استفاده کنید.


 

نمایشگاه کتاب هالیفکس؛


این نمایشگاه که به همت خانه‌ی کتاب پرستوک برپا شده بود، رویدادی مهم برای آشنایی با مخاطبان درسون در شهر هالیفکس کانادا بود. ما با حمایت‌های بی‌دریغ شما توانستیم، فعالیت‌های درسون را به افراد بیشتری معرفی کنیم که از این بابت خوشحالیم. به امید حضور بعدی درسون در شهر شما.

منتظر ما باشید...



 

درسون یک پلتفرم برای پیداکردن معلم خصوصی آنلاین است که در بیش از ۵۰ رشته‌ی متنوع همچون زبان فارسی، هنر، موسیقی، ریاضی، علوم، برنامه‌نویسی، زبان، شطرنج و ورزش فعال است.




37 views0 comments
bottom of page