top of page
Search

بهترین کلاس آنلاین برای آموزش ریاضی

Updated: Feb 6




یادگیری ریاضی همواره چالش‌های بسیاری را داشته است. این درس در مراحل مختلف تحصیلی نقش مهمی ایفا می‌کند؛ به‌طوری که فراگیری آن به یک ضرورت تبدیل شده است. ریاضی پایه علاوه بر اینکه در دوران مدرسه از مهم‌ترین شاخه‌‌‌ها به حساب می‌آید، در دوران دانشگاه نیز به عنوان واحدهای عمومی ارائه می‌شود. بنابراین اگر آموزش ریاضی به بهترین نحو انجام شود و همچنین دانش‌آموز این درس را به موقع و درست فرا بگیرد، مراحل مختلف تحصیلی با موفقیت طی خواهد شد.


آموزش ریاضی به شکل کلاس آنلاین


استفاده از کلاس‌های مختلف آنلاین در دوران کرونا بسیار رایج شد. به‌طوری‌که پس از گذشت زمان کوتاهی موسسات و مجموعه‌های آموزشی ترجیح دادند با توجه به مزایایی که این شیوه‌ی تدریس دارد، همچنان از آن بهره ببرند. کلاس آنلاین مزایای بسیاری دارد اما یکی از اصلی‌ترین کاربردهای آن، آموزش به فارسی‌زبانان خارج کشور است که دسترسی به کلاس حضوری ندارند.

والدین بسیاری در خارج از کشور علاوه بر همراهی و تمرین مستمر با فرزندانشان، علاقه‌مند به حضور یک معلم متخصص و پشتیبان آموزشی در کنار آنان هستند. در نتیجه استفاده از این روش نوین گزینه‌ی مناسبی برای تقویت ریاضی محسوب می‌شود و مسیر تحصیلی را هموار می‌کند.

در سال‌های اخیر کلاس‌های آنلاین متعددی اقدام به شروع کسب و کار خود نموده و خدمات متعددی را در حوزه‌ی آموزش آنلاین و کلاس خصوصی آنلاین ارائه کرده‌اند. در این رابطه توجه به نکات مهمی در انتخاب هر کلاس و معلم، شما و فرزندانتان را به نتیجه‌گیری هرچه بهتر هدایت خواهد کرد. در ادامه‌ی این مطلب از درسون به برخی از این نکات برای انتخاب بهترین کلاس آنلاین برای ریاضی خواهیم پرداخت.





بهترین کلاس آنلاین ریاضی چه ویژگی‌هایی دارد؟


آموزش برای تمام رده‌های سنی

ریاضی یکی از دروسی است که مفاهیم آن از ابتدا تا انتها به صورت زنجیره‌وار به یکدیگر متصل هستند. یعنی با یادگیری ساده‌ترین مفاهیم، در آینده قادر به حل مسائل دشوارتری خواهیم بود. در عین حال اگر هر شاگرد در یک جز از این کل ضعف داشته باشد به مشکل خواهد خورد. پس فراهم‌کردن شرایطی برای آموزش تمام رده‌های سنی و سطوح مختلف این امکان را به شاگرد می‌دهد که گاهی مروری به مطالب و مفاهیم سال‌های قبل خود داشته باشد. آموزش برای تمام سطوح در کلاس ریاضی، والدین را برای ثبت نام و پیگیری روند آموزش ریاضی آسوده‌خاطر می‌نماید.


معلم های با تجربه و متخصص

آموزش ریاضی توسط یک معلم خوب و دلسوز، قدم اول موفقیت در یادگیری است. مدرسین باتجربه با دانش بالایی که در حوزه ریاضیات دارند به آشنایی هر فرد با مفاهیم مختلف این درس کمک بسیاری می‌کنند. فن بیان قوی، تسلط کافی به زبان انگلیسی و روش تدریس کاربردی، موجب انتقال مفاهیم به شاگرد به بهترین شکل ممکن می‌گردد.

یکی از ویژ‌گی‌های مثبت درسون، امکان بررسی پروفایل مدرسین و مشاهده‌ی سابقه‌ی فعالیت تخصصی آنان می‌باشد. با انتخاب هر معلم برای دریافت خدمات آموزش ریاضی، امکان دریافت یک جلسه‌ی معارفه‌ی رایگان و آشنایی با معلمان را خواهید داشت.




روش‌های نوین تدریس

در سال‌های اخیر آموزش آنلاین ریاضی به شیو‌ه‌های نوین و متفاوتی همچون ریاضی کانگورو ارائه می‌گردد که این امر موجب شده خانواده‌های بسیاری قادر به همراهی فرزند خود در درس ریاضی و حل تمارین آن نباشند. از طرفی به‌کارگیری شیوه‌های جدید آموزش ریاضی، به میزان قابل توجهی در درک مطلب و یادگیری بهتر شاگرد تاثیر خواهد داشت. روش تدریس این درس از اهمیت زیادی برخوردار است؛ پس یک معلم ریاضی خوب باید با شیوه‌های جدید تدریس آشنا باشد و متناسب با توانایی هر شاگرد، روش درسی مطلوب را به کار بگیرد.



قیمت مناسب کلاس‌های آموزش ریاضی

در اکثر موارد علاوه بر بررسی کیفیت آموزش، هزینه‌ی کلاس‌ها نیز مد نظر بسیاری از افراد بوده است. در بسیاری مواقع با کاهش هزینه‌ی هر کلاس امکان افت کیفیت آموزشی نیز وجود دارد. قبل از انتخاب یک معلم برای تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری به هزینه‌های که در طول یک ماه یا یک دوره باید بپردازید، دقت کنید. هر کلاس با قیمت پایین‌تر لزوما راهکار مناسبی برای شما نخواهد بود. شما حق دارید قبل از ثبت نام و شروع آموزش، از روش‌های آموزشی، مدت زمان هر جلسه و پاسخگویی هر معلم اطمینان حاصل کنید. ارائه یک جلسه‌ی رایگان برای معارفه با معلم و پرسش و پاسخ در این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است.


استفاده از ابزار مناسب برای آموزش آنلاین

ریاضی یکی از دروسی است که در هنگام آموزش آنلاین نیاز به وجود ابزاری همچون تخته، چوب خط، مهره، فنر، اشکال هندسی و ابزار مشابهی دارد. تعدادی از این ابزار در پلتفرم‌های آنلاین قابل مشاهده می‌باشد و بخش بسیاری نیاز به تهیه دارد. یک معلم خلاق با کوچک‌ترین و کم‌هزینه‌ترین ابزار، روش‌های نوینی خلق کرده و مسائل را شبیه‌سازی می کند و بدین شکل تاثیر زیادی روی رشد فکری فرزندان شما خواهد داشت. فراموش نکنیم استفاده از روش‌های جذاب برای آموزش رشته‌ای همچون ریاضی که بین کودکان و نوجوان نسل دوم طرفدار کمتری دارد، کارمهمی است.


نحوه‌ی رفتار و پاسخگویی معلم و مجموعه

در جلسه‌ی اول که به صورت پرسش و پاسخ برگزار می‌شود، رفتار و نحوه ارائه‌ی راهکار معلم را بررسی کنید. روش‌های تدریس، آزمون‌ها و نحوه‌ی ارزیابی عملکرد شاگرد را از او درخواست کنید. یک معلم باتجربه و باحوصله، به تمامی سوالات و نگرانی‌های شما پاسخ داده و برای هر فاز از آموزش شاگرد، تمارین مختلفی را طراحی می‌کند. پس از ثبت نام هم لازم است پشتیبانی و پاسخگویی مناسبی وجود داشته باشد که دانش آموز از نحوه‌ی شروع کلاس و شیوه‌ی آموزش ریاضی اطلاع یابد. واحد پشتیبانی هر مجموعه پس از ثبت نام ملزم به پیگیری فرایند یادگیری فرزند شما خواهد بود.




سخن آخر

بهترین کلاس آنلاین برای آموزش ریاضی با بررسی فاکتورهای متعددی انتخاب می‌شود، باید بپذیریم که پیداکردن یک معلم ریاضی باتوجه به همه‌ی موارد بالا، آن هم به صورت حضوری در خارج از ایران کمی مشکل خواهد بود. چرا که تجربه‌ی کافی، روش آموزش و کیفیت تدریس با وجود قیمت مناسب به سختی حاصل می‌شود. ثبت نام در کلاس آنلاین و تدریس خصوصی این مزیت را دارد که شما با اطمینان خاطر به تک‌تک این موارد رسیدگی کنید.

درسون یکی از برترین پلتفرم‌‌های جامع تدریس آنلاین است که در حوزه‌ها و موضوعات مختلفی خدمات آموزشی ارائه می‌کند. در هر کجای دنیا که باشید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت درسون از کلاس آنلاین و آموزش ریاضی آن استفاده کرده و با هزینه‌ی مناسب، این درس را به صورت مفهومی یاد بگیرید.

در پلتفرم پیدا کردن معلم خصوصی آنلاین درسون، امکان ثبت نام برای تمام رده‌های سنی وجود داشته و علاوه بر آموزش ریاضی، ریاضی کانگورو، انواع زبان‌های برنامه‌نویسی و کلاس‌های گوناگونی همچون کلاس ورزشی، علمی، هنری، زبان و ... در حال برگزاری است. اگر تاکنون موفق به ثبت نام در کلاس مورد تاییدتان نشده‌اید، می‌توانید با مراجعه به پروفایل هریک از معلمان ریاضی درسون برای یک جلسه‌ی آشنایی رایگان اقدام نمایید.




9 views0 comments
bottom of page