top of page
Search

حضور درسون در جشنواره تیرگان ( تموز) 2022

Updated: Feb 6


در دوسالی که گذشت با توجه به شیوع کرونا، انجمن‌ها و اجتماعات زیادی، رویدادها و برنامه‌های خود را به تعویق انداختند. جشنواره‌‌ی تیرگان هم از این قاعده مستثنی نبود. مجموعه‌ی تیرگان که فعالیت خود را از سال 2008 شروع کرده، رویدادهای موفقی هر دو سال یک‌بار برگزار کرده است. این مجموعه در این رویدادها اقدام به معرفی کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک بسیاری نموده است. با شیوع کرونا گردهمایی تیرگان هم همچون دیگر برندهای مطرح دنیا تا زمان بهبود شرایط متوقف شد. سال 2022 فرصت خوبی برای از سرگیری این جشنواره بود. پس مجموعه‌ی تیرگان در بیانیه‌ای اعلام نمود که جشن تیرگان امسال با نام جشنواره تموز برگزار خواهد شد. تموز به معنای تابستان و گرما و برگرفته از ادبیات کهن فارسی است.

تیم درسون در جشنواره تموز سال 2022 در کنار برندهای موفق هموطنانمان در شهر تورنتو حضور یافته و میزبان مهمانان بسیاری بود.


آشنایی با کسب‌وکارهای متعدد، فرصت گفتگو و مشاوره برای آموزش آنلاین خصوصی یکی از دستاوردهای بزرگ این تیم بود. برگزاری کلاس خصوصی آنلاین در زمینه‌های متعدد برای تمامی رده‌های سنی توسط درسون، موضوع مورد بحث این جشنواره بود. در این میان تیم حرفه‌ای تیرگان حمایت‌های خود را از معرفی دوره‌های درسون دریغ نکرد و از این بابت سپاسگزاریم.


شرکت در دوره‌های آنلاین درسون با تخفیفات ویژه






یکی دیگر از اتفاقات خوب درسون در جشنواره‌ی تموز 2022 ارائه هدایا و تخفیفات ویژه برای شرکت در کلاس خصوصی آنلاین بود. دعوت به آموزش آنلاین توسط مربیان و اساتید حرفه‌ای در همه‌ی حوزه‌ها، همواره یکی از مهمترین اهداف این تیم بوده است. بسیاری از افراد بزرگسال در طول روز دغدغه‌های بسیاری از جمله‌ کار و رسیدگی به خانواده را دارند. با توجه به این دو بخش مهم فرصت کمی برای شرکت در کلاس‌های حضوری فراهم می‌شود. از طرفی بسیاری از ما تمایل داریم بعضی از فعالیت‌های خود را در منزل و یا در ساعات استراحت بین کار انجام دهیم. توجه به این موارد تمایل افراد را برای شرکت در کلاس خصوصی آنلاین بیشتر می‌کند. البته در طول مدت زمان شیوع کرونا، سلیقه‌ی بسیاری از جوامع به سمت استفاده از اینترنت، فضای مجازی و دورکاری سوق پیدا کرد.


گزارش عملکرد درسون در یک سال گذشته




در جشنواره‌ی تیرگان یا جشنواره تموز 2022، تیم درسون نگاهی به عملکرد موفق خود در یک سال گذشته داشته و با درج آمار خود در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی این اطلاعات را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشت. مهمترین دستاورد این جشنواره برای تیم درسون، آشنایی با برندهای موفق، فرصت دیدار با مخاطبین و مهمانان عزیز و حضور در رویداد مطرح تیرگان بود. برای همه‌ی این عزیزان آرزوی موفقیت و بهروزی داریم .






18 views0 comments
bottom of page