top of page
Search

مزایای کلاس خصوصی آنلاین برای افراد خارج از کشور در تمام رده‌های سنی

Updated: Nov 11, 2023




با شیوع کرونا، نقش آموزش آنلاین پررنگ­تر از قبل شد. امروزه حتی با پایان اپیدمی کرونا، این روش تدریس هنوز بسیار رایج است و بسیاری از موسسات همچنان کلاس خصوصی آنلاین برگزار می‌کنند. با توجه به مزایایی که این نوع آموزش دارد، اغلب مجموعه‌های آموزشی، خدمات خود را در قالب معلم آنلاین ارائه می‌کنند. در این مقاله به مزایای کلی کلاس خصوصی آنلاین اشاره می‌کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

فواید کلاس خصوصی آنلاین


یادگیری بهتر برای کودکان

بسیاری از شاگردان به دلیل استرس کلاس حضوری، شلوغی کلاس، نبود وقت، پاسخ‌دادن اشتباه به سوالات معلم و کاهش اعتمادبه‌نفس و... در یادگیری تمرکز ندارند. در آموزش آنلاین این مورد به حداقل می­رسد و کودک یا نوجوان با خیال راحت به تدریس معلم گوش کرده و سوالاتی که پیش آمده را می­پرسد. در کلاس خصوصی آنلاین مشکلات پایه‌ای رفع شده و تدریس به صورت عمقی و مفهومی ارائه می‌شود.



آموزش آنلاین هدفمند

در کلاس‌های خصوصی آنلاین مطالب دروس به صورت هدفمند آموزش داده می‌شوند. به‌طور مثال اگر شاگرد در مسائل پایه‌ای ریاضی ضعیف است، معلم از همان مبحث تدریس خود را شروع می‌کند. در نتیجه بازدهی کلاس برای شاگرد بسیار بیشتر خواهد بود. این موضوع برای بزرگسالان نیز صدق می‌کند. یعنی هر فرد در فرصت مناسب و با خاطری آسوده مشکلات خود در یک رشته را مطرح کرده و برای حل آنان از معلم خود راهکار دریافت می‌کند.


در ترافیک نمی‌مانید

در روش آموزش آنلاین، نیازی به حضور در کلاس نیست. در نتیجه شاگرد دیگر سختی‌های ماندن در ترافیک و رفت‌وآمدهای طولانی را تحمل نمی‌کند. در کلاس خصوصی آنلاین هر فرد از زمان مفید کلاس، بیشترین استفاده را می‌برد.




امکان ثبت نام در کلاس دلخواهتان

بسیاری از افراد خارج از کشور، پس از مهاجرت به‌خصوص در ابتدای خروج از کشور، آشنایی زیادی با محیط اطراف خود ندارند. حتی ممکن است بعضی از رشته‌های آموزشی به راحتی در محدوده‌ی زندگی آنان وجود نداشته باشد. آموزش آنلاین راهکار مناسب شرایط این چنینی خواهد بود.

گاهی اوقات نیز پیش می‌آید که والدین ترجیح می‌دهند فرزندان خود را با آداب و رسوم و زبان فارسی آشنا کنند. کلاسی با این ویژگی‌ها در همه‌ی نقاط دنیا ممکن است در دسترس نباشد.


ساعت آموزشی منعطف

باتوجه به سبک زندگی امروز همه‌ما، فرصت‌های خالی برای یادگیری بسیار محدود شده است. حتی زمانی که قصد ثبت‌ نام در یک کلاس بعد از ساعات کاری را داریم، کلاس مناسبی را پیدا نمی‌کنیم. در آموزش آنلاین قادر به شرکت در کلاس خصوصی مورد علاقه‌تان در ساعات خالی شبانه‌روز خواهید بود. از این بهتر نمی‌شود.

یکی از اتفاقات خوب درسون حضور معلمان باتجربه از سراسر دنیا می‌باشد که قادر به برگزاری آموزش آنلاین در ساعات مختلف شبانه‌روز هستند. این نقطه‌ی قوت طرفداران بسیاری در میان افراد خارج از کشور پیدا کرده است. چرا که ساعت منطقه‌ای هر شاگرد با شاگرد دیگر متفاوت است. اما با انتخاب معلمی که شرایط نزدیک‌تری به شما دارد، به‌راحتی در کلاس مورد علاقه‌تان شرکت خواهید کرد.


راحتی والدین

در مورد کودکان و نوجوانان یک نکته‌ی مهم وجود دارد؛ اکثر والدین به دلیل کار و سایر مشغله‌های روزمره، نمی‌توانند فرزندشان را به کلاس‌های حضوری برسانند. در نتیجه ممکن است این کودکان بسیاری از کلاس‌ها را از دست بدهند. با ثبت نام فرزند خود در کلاس‌ خصوصی آنلاین، مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل خواهید رساند.


مناسب برای افراد میانسال

بسیاری از افراد میانسال باتوجه به شرایط جسمانی و یا افزایش سن، امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند. از طرفی مشکلات متعددی همچون آلودگی هوا، مسافت خانه تا کلاس، مشکلات جسمانی هم مانع این کار می‌شود. چه چیزی بهتر از اینکه همه‌ی افراد در تمام رده‌های سنی برای هر علاقه‌ی خود می‌توانند از نو شروع کنند و به این شکل حس بهتری به خود داشته باشند.




برای افرادی که مشکل برقراری ارتباط اجتماعی دارند

همه می‌دانیم که روحیات هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. عده‌ای درون‌گراتر بوده و برای ورود به یک محیط جدید مقاومت می‌کنند. کلاس خصوصی آنلاین قدمی مفید برای برقراری یک ارتباط اجتماعی به دور از استرس و خجالت می‌باشد.


تا مناسب‌شدن همه‌ی شهرها و محله‌ها در سراسر جهان برای افراد کم‌توان راه زیادی در پیش داریم. آموزش آنلاین راهکار بسیار خوبی برای این افراد خواهد بود.




درسون یک پلتفرم انتخاب معلم خصوصی یا همان کلاس خصوصی آنلاین است. این پلتفرم از زمان شروع کار خود، تا کنون موفق به همکاری با معلمان مطرح در رشته‌های مختلف شده است. امکانات خوبی هم در وب‌سایت خود فراهم کرده است. شما با مراجعه به بخش کلاس های درسون قادر بر اساس رشته‌ی مورد نظرتان، قادر به انتخاب یک معلم برای یک جلسه‌ی معارفه‌ی رایگان خواهید بود. تا به این وسیله با شیوه‌ی تدریس معلم آشنا شوید.

درسون با برگزاری آموزش آنلای طی سه سال اخیر خدمات آموزشی ارزنده‌ای به افراد خارج از کشور ارائه کرده است. این مجموعه در زمینه‌های مختلف کلاس‌های متنوعی را برگزار می‌کند.


برخی از این رشته‌ها به شرح زیر می‌باشند؛


آموزش آنلاین برنامه نویسی ، آموزش آنلاین ریاضی کانگورو ، آموزش آنلاین موسیقی ، آموزش آنلاین ورزش ، آموزش آنلاین شطرنج ، آموزش آنلاین فارسی ، آموزش آنلاین زبان های مختلف

































از پرطرفدارترین رشته‌های درسون می‌باشد.

31 views1 comment
bottom of page