top of page
Search

کلاس آنلاین در رشته‌های مختلف برای افراد خارج از کشور

Updated: Feb 6


کلاس آنلاین درسون با انواع رشته‌ها برای تمام رده‌های سنی

کلاس آنلاین یکی از جدیدترین روش‌های آموزشی در سراسر جهان است. این روش در سال‌های اخیر و با شیوع کرونا طرفداران بیشتری به خود اختصاص داد. به شکلی که آمار استفاده از کلاس آنلاین در کشورهای مختلف رو به افزایش گزارش شد. اهمیت این موضوع برای کسانی که از کشور و زبان ملی خود دورهستند نمایان‌تر است. چرا که برگزاری کلاسی در سطح قابل قبول و در رشته‌های متنوع به‌صورت حضوری در کشورهای مختلف امکان‌پذیر نیست. از این‌رو کلاس آنلاین به عنوان راهکاری جذاب و مناسب مورد استقبال افراد خارج از کشور قرار گرفته است. در این مطلب از درسون به بررسی دلایل انتخاب افراد خارج از کشور برای شرکت در کلاس‌های آنلاین درسون خواهیم داشت.


چرا از کلاس آنلاین استفاده می‌کنیم؟


کلاس آنلاین در هر زمان و هر مکان

همه‌ی ما انسان‌ها در طول زندگی خود برای رشد و پیشرفت در زمینه‌های مختلف شخصی، کاری و اجتماعی نیاز به آموزش مداوم داریم. خیلی از افراد برای درآمد بهتر، توسعه‌ی فردی، بهبود شرایط روحی و پرکردن اوقات فراغت خود، به دنبال یادگیری علایق و توانمندی‌هایشان می‌روند. برای رسیدن به این هدف هم روش‌های مختلفی را امتحان می‌کنند.

عده‌ای با دیدن فیلم و مطالعه‌ی مقالات به صورت خودآموز شروع به یادگیری می‌کنند. عده‌ای دیگر به صورت حضوری و در ساعات مشخصی از هفته در کلاسی ثبت نام می‌کنند. اما درصد بسیاری از افراد با توجه به درگیری و مشغله‌های روزمره، فرصتی برای روش خودآموز یا حضوری ندارند. این مشکل حتی برای دیگر اعضای خانواده همچون فرزندان هم صدق می‌کند.

تصور کنید اعضای یک خانواده‌ در روزهای هفته، سرگرم کار و اشتغال و تحصیل هستند. حال تنها مدت‌زمان ِ استراحت و فراقت برای آنان، ایام آخر هفته می‌باشد. بسیاری در این شرایط، با پذیرش سختی‌ها برای مدتی به صورت حضوری، روزهای آخر هفته را به یادگیری و آموزش سپری می‌کنند. این موضوع اصلا هم بد نیست. اما مشکل از آنجایی شروع می‌شود که بعد از گذشت زمانی، دیگر وقت خالی برای اعضای خانواده یا استراحت وجود ندارد.

شاید بتوان گفت کلاس آنلاین یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای ما در سال‌های اخیر است. امروزه شما می‌توانید در هر زمان و مکانی، در سفر یا کنار خانواده، شب یا روز به آموزش خود بپردازید. ما در اینجا سعی داریم به شما از شرایط و مزایای یک کلاس آنلاین بگوییم.


ویژگی مشترک همه‌ی کلاس‌های آنلاین



یک کلاس آنلاین خوب دارای ویژگی‌های مشترکی با دیگر رقباست. در ادامه به برخی از این موارد اشاره کرده‌ایم؛


زمان و مکان منعطف؛


همان‌طور که گفته شد هریک از ما نیاز به انتخابِ آموزش آنلاین در ساعات دلخواه خودمان را داریم. ترجیح می‌دهیم معلمی را برای این کلاس انتخاب کنیم که توانایی هماهنگی ساعت کلاس با منطقه زمانی ما را داشته باشد. درعین‌حال هنگام سفر یا شرایط خاص مثل بیماری و .... امکان برگزاری کلاس وجود داشته باشد. در صورتی که این موارد در کلاس‌های حضوری اتفاق نمی‌افتند.


قیمت مناسب؛

انتخاب کلاسی با کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از نیازهای مخاطب است. همه‌ی ما ترجیح می‌دهیم در بازاری که رقابت‌ها بر سر قیمت و کیفیت است، محصول یا خدماتی را انتخاب کنیم که با قیمتی معقول کیفیت خوبی هم ارائه شود.


پشتیبانی مداوم ؛

بعد از ثبت نام و گذراندن مراحل انتخابِ کلاس آنلاین و معلم خصوصی آنلاین، حال نوبت به حمایت از شاگردان می‌رسد. ممکن است در کلاسی ثبت نام کرده باشید و بعد از گذشتِ یک هفته هنوز معلم با شما برای شروع کلاس تماس نگرفته است. پس با واحد پشتیبانی مشتریان تماس می‌گیرید اما هیچ پاسخ درستی از روند کار دریافت نمی‌کنید. قطعا برای دفعات بعدی از ثبت نام خود در کلاس‌های این شرکت انصراف خواهید داد.

حمایت و جلب اعتماد شاگردان ارزشمندترین دارایی یک برند است. پاسخگویی در لحظه، به ماندگاری و همراهی مخاطب کمک بسیاری خواهد کرد.


نقاط مشترک فرهنگی بین مردم فارسی زبان؛

با انتخاب کلاس آنلاین برای یادگیری، بسیاری از فارسی زبانان خارج از کشور فرصت حفظ ارتباط با فرهنگ و اجتماع فارسی را خواهند داشت. همچنین با گذشت زمان، با مشکل فراموشی زبان فارسی مواجه نمی‌شوند. ارتباط مداوم منجر به به‌روزبودن اطلاعات و زبان و فرهنگ خواهد بود.


چرا درسون ؟

کلاس خصوصی آنلاین درسون علاوه بر امکانات فوق، دارای نقاط تمایز متعدد دیگری است که در ادامه به برخی از آنان اشاره می‌کنیم؛

کلاس خصوصی آنلاین برای فارسی زبانان خارج کشور

سابقه‌ی دو ساله‌ و کسب اعتماد شاگردان؛

یکی از افتخارات درسون جلب اعتماد شاگردان و کاربران در این مدت کوتاه فعالیت می‌باشد. نظرات، پیشنهادات و حمایت‌های هر یک از شاگردان و معلمان به همراه معرفی کلاس‌ها به دوستان و اطرافیان یکی از دستاوردهای بزرگ ما می‌باشد.


امکان بررسی پروفایل معلم‌های مختلف و انتخاب بر اساس معیارهای شاگرد

مشاهده‌ی پروفایل، ویدئوی معرفی معلم و سابقه‌ی فعالیت تخصصی‌ او یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های درسون است. انتخاب از میان گزینه‌های متعدد، فرصت مناسبی برای برگزاری بهترین کلاس آنلاین خواهد بود.


تنوع رشته‌ها

در بسیاری از پلتفرم‌ها‌ی آموزشی امکان انتخاب و ثبت نام کلاس آنلاین در رشته‌های مختلف وجود ندارد. در واقع این پلتفرم‌ها تک بعدی در یک حوزه‌ی آموزشی فعالیت می‌کنند. درحالی‌که درسون با بیش از 60 رشته‌ی متنوع آموزشی امکانات بی‌نظیری فراهم کرده است. این 60 رشته به 9 شاخه‌ی اصلی آموزش موسیقی ، هنر ، فارسی ، برنامه‌نویسی و نرم‌افزارهای کاربردی ، زبان انگلیسی و فرانسه ، شطرنج ، ریاضی ، کلاس گروهی و کلاس خردسالان تقسیم شده‌اند.


ثبت‌نام کلاس آنلاین برای تمام رده‌های سنی

قابلیت ثبت‌نام همه‌ی اعضای خانواده و یا افراد در رده‌هایِ سنی مختلف، فرصتی استثنائی برای مخاطبین بوده است. هر یک از شاگردان می‌توانند با مراجعه به سایت درسون با انتخاب رشته‌ی مورد نظرشان، معلم دلخواهشان را انتخاب کرده و آموزش آنلاین خود را شروع کنند.


تجربه و مهارت معلمان درسون در آموزش به افراد خارج از کشور

روند جذب، استخدام و همکاری با هر یک از معلمانِ عزیز درسون با دقت بسیار صورت می‌گیرد. هدف درسون دعوت به همکاری از معلمانی با تجربه و با سابقه‌‌ی تدریس به افراد خارج از کشور می‌باشد. در طول مدت فعالیت درسون معلمان فارسی زبان از سراسر جهان و در سنین مختلف به درسون پیوسته‌اند. این عزیزان علاوه تسلط به زبان فارسی، برای افزایش بهره‌وری کلاس به زبان انگلیسی هم مسلط هستند.


استفاده از یک جلسه‌‌ی معارفه‌ی رایگان

شاگردان می‌توانند درصورتی‌که از هریک از روش‌‌های بالا برای انتخاب کلاس خصوصی آنلاین خود نتیجه نگرفتند، اقدام به استفاده از یک جلسه‌ی معارفه‌ی رایگان با معلمان درسون کنند. امکانی بی‌نظیر برای ارزیابی عملکرد معلم و کیفیت برگزاری کلاس که نقش مهمی در برقراری ارتباطی منسجم خواهد داشت.


سخن آخر

آموزش آنلاین ویژه‌ی فارسی‌زبانان خارج کشور به عنوان مهم‌ترین هدف درسون از ابتدای فعالیت تا کنون بوده است. باتوجه به رشد و موفقیت این تیم، دلایل مختلفی برای انتخاب شاگردان و ثبت نام در کلاس‌های درسون مورد بررسی قرار گرفت. تنوع رشته، امکان ثبت نام تمام رده‌های سنی، تجربه و مهارت معلمان، امکان بررسی سوابق معلمان قبل از ثبت نام و استفاده از یک جلسه‌ی معارفه‌ی رایگان نقش مهمی در جلب اعتماد شاگردان ایفا کرده‌اند. امیدواریم در ادامه‌ی این مسیر خدماتی شایسته‌تر به همه‌ی مخاطبان گرامی ارائه دهیم. برای آشنایی با عملکرد درسون در سال گذشته به مقالات وب‌سایت درسون مراجعه کنید.







221 views0 comments
bottom of page