top of page
Search

گزارش عملکرد یک‌ساله درسون 2021-2022

Updated: Feb 6


درسون در سالی که گذشت اتفاق‌های بسیاری را پشت سر گذاشت، با وجود کرونا و قرنطینه‌ی شهرهای زیادی در سراسر دنیا، به عنوان همراه و پشتیبان آموزش در کنار شاگردان مختلفی بود. در این مسیر، حمایت و دلگرمی تک تک شما انگیزه‌ای برای ادامه راه بود. رشد و توسعه‌ی درسون تنها مختص به این تیم نبود، خبر خوب اینکه در یک سال اخیر درسون موفق به گردآوری معلمان و اساتید بسیاری گردید. فرآیند جذب و شروع همکاری با هر یک از اساتید با دقت بالایی طراحی و اجرا شد. هدف از این کار، آموزش با کیفیت عالی و رضایت شاگردان بود. در طول برگزاری کلاس‌ها، تک تک معلمان و اساتید با دلسوزی و همراهی خود نقش بزرگی ایفا کردند. از همین جا دست این عزیزان را به گرمی می‌فشاریم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بخشی از زحماتشان را جبران کنیم.

توسعه‌ی درسون افتخاری بود که در دو سال شروع به کار خود موفق به کسب آن شد. یکی از دستاوردهای بزرگ درسون پیوستن شاگردان از رده‌های سنی مختلف بود. خوشحالیم که امروز درسون جامعه‌ای آموزشی از افراد 4 تا 75 سال را تشکیل می‌دهد.

در ادامه‌ی این مطلب گزارشات عملکرد یک‌ساله درسون از June 2021-2022 ارائه شده است؛




رشته‌های مختلف آموزشی :

درسون در سال جدید بیش از 60 رشته مختلف را در 8 دسته اصلی ( موسیقی ، هنر ، زبان ، ریاضی و فیزیک ، کامپیوتر و برنامه‌نویسی ، فارسی ، ورزش و شطرنج ) ارائه کرده است.




کدام رشته‌ها در درسون طرفداران بیشتری داشتند؟

موسیقی، ورزش، زبان و کلاس‌های هنری طرفداران بسیاری داشته و در یک سال گذشته در تمام رده‌های سنی شرکت‌کنندگان بسیاری در این رشته‌ها ثبت نام کرده‌اند.




سه کشور پرچمدار ثبت نام کلاس کدام بودند؟

کانادا، آمریکا و استرالیا بیشترین تعداد شرکت‌کننده در یک سال اخیر را داشته‌اند. شاگردان بسیاری از شهرهای مختلف در کانادا، آمریکا، استرالیا، انگلیس، آلمان، سوئد، هلند و استرالیا به درسون پیوستند.




تعامل و مشارکت در شبکه‌های اجتماعی

یکی از راه‌های برقراری ارتباط و اطلاع‌رسانی به اعضای درسون و شاگردان، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بود. در این مرحله از راه ضروری است به عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی و برگزاری رویدادهای آنلاین همچون کنسرت شاگردان درسون اشاره کنیم.


افزایش تعداد معلمان درسون

یکی از افتخارات درسون همراهی اساتید و معلمان حرفه‌ای و باتجربه‌ای است که قدم بزرگی در آموزش شاگردان ایفا کرده‌اند. در هر یک از حوزه‌های آموزشی، تعداد قابل توجهی از معلمان درخواست همکاری داده و بعد از طی مراحل مختلف برای سنجش و ارزیابی عملکرد آنان فعالیت خود را به عنوان یکی از اساتید درسون آغاز نمودند.






برای افزایش کیفیت و ارائه خدمات چه کارهایی انجام دادیم ؟

یکی از مزایای درسون، آموزش در ساعات مختلف شبانه‌روز می‌باشد. همه اساتید حاضر در این مجموعه با هماهنگی شاگردان در ساعات دلخواه آنان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش می‌نمایند. از سوی دیگر قیمت مناسب و یک جلسه معارفه رایگان کمک بسیاری در جلب رضایت مخاطبین داشته است.


کمپین‌ها و رویدادهای سالی که گذشت؛

در بسیاری از مناسبت‌های سالانه، تیم درسون تلاش نمود فعالیت‌های گوناگونی برای کلیه‌ی اعضا و شاگردان در نظر بگیرد، تا از این طریق آموزش همگانی و کلاس‌های گروهی برپا شود. کارگاه های آموزشی هنری، ورزشی و موسیقی از این قبیل کلاس‌ها بودند.




41 views0 comments
bottom of page