top of page
Search

آموزش برنامه نویسی آنلاین ( از یادگیری تا ورود به بازار کار )


آموزش برنامه نویسی آنلاین درسون
آموزش برنامه نویسی آنلاین درسون

ما امروزه در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم؛ به طوری که اغلب فعالیت های روزمره ما به طور قابل توجه ای به شبکه های اجتماعی، نرم افزار های مختلف، کامپیوتر ها، گوشی های هوشمند و سایر تکنولوژی ها گره خورده است. تمامی برنامه ها و فناوری هایی که در اطرافمان وجود دارند، توسط یک برنامه نویس، کدنویسی شده اند. این برنامه ها پس از گذشتن از تست ها و آزمایشات مختلف و همچنین برطرف شدن نقص هایی که دارند به دست شما رسیده اند.

یادگیری جزئیات شکل گیری این فناوری ها و اپلیکیشن ها جذابیت خاصی دارد و نکات جالبی را آشکار می­کند. بدین منظور اگر شما نیز قصد دارید از این جزئیات آگاه شوید، یک برنامه نویسی خبره شوید، وارد بازار کار شده و درآمد خوبی را کسب نمایید، بهتر است در دوره های آموزش برنامه نویسی شرکت نمایید. در حال حاضر دوره ها و کلاس های آموزش آنلاین برنامه نویسی بسیار مورد توجه اند و علاقمندان به این حوزه، در دوره های نامبرده شرکت می­کنند.

برنامه نویسی چیست؟

برنامه نویسی به زبان ساده به این صورت است که شما یک سری دستورات را برای کامپیوتر می­نویسید تا بفهمد که چه کاری برای شما انجام دهد. به بیان دیگر شما به وسیله این کد های مخصوص، زبان انسان را به زبان کامپیوتر تبدیل می­کنید. به زبان کامپیوتر ها کد ماشین گفته می شود. این کدها شامل اعداد و اطلاعات منحصربفردی هستند که به کامپیوتر می­گویند در حافظه خود چه اقدامی انجام دهد. وظیفه نوشتن این کد ها بر عهده برنامه نویس است. شما در کلاس آموزش برنامه نویسی به طور مفصل با این مباحث آشنا می­شوید.

برنامه نویسی شامل سه مرحله کلی است:

1. کدی را می نویسید تا بگویید چه کاری انجام شود.

2. کد نوشته شده کامپایل شده و به کد ماشین تبدیل می گردد تا کامپیوتر منظور شما را بفهمد.

3. کامپیوتر کد شما را اجرا می­کند.


کاربردهای برنامه نویسی کدام اند؟

برنامه نویسان در شرکت های نرم افزاری مختلف در حال فعالیت هستند. برنامه نویسی علاوه بر اپلیکیشن ها و دیگر خدمات دیجیتال، کاربرد و نقش مهمی نیز در دستگاه های الکترونیکی دارند. از برنامه نویسی در گوشی های تلفن همراه، تبلت ها، کامپیوترها و لپ تاپ ها، تلویزیون های هوشمند، ماشین حساب ها، دوربین های دیجیتال و همچنین پخش کننده های موسیقی و ساعت های هوشمند، استفاده می­شود.

چرا شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی بسیار مفید است؟

حوزه برنامه نویسی بسیار جالب بوده و گسترده است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، نقش برنامه نویسی در زندگی مردم روز به روز بیشتر می­شود. از این روز فرصت های شغلی بسیاری برای برنامه نویسان وجود دارد که از این طریق می توانند به درآمد بسیار مطلوبی برسند.

از برنامه نویسی در در خدمات دیجیتال از جمله پلتفرم ها، وب سایت ها و همچنین شبکه های اجتماعی، از مهارت برنامه نویسی بسیار استفاده می­شود. همچنین برنامه نویسی کاربردهای گسترده ای در دستگاه های الکترونیکی دارد. همین موضوع شده، شرکت های مختلفی به برنامه نویس نیاز پیدا کنند.

شما با یادگیری برنامه نویسی می­توانید به درآمد خوبی برسید و پروژه های بسیاری را از کارفرماهای مختلف دریافت نمایید. اگر می­خواهید وارد یک حوزه پولساز شوید، از همین الان به فکر شرکت در یک کلاس آموزش برنامه نویسی باشید!


آموزش آنلاین برنامه نویسی بهتر است یا آموزش حضوری؟

امروزه دوره های آموزش آنلاین برنامه نویسی بسیار برگزار می­شود. دلیل این امر کمبود وقت و عدم توانایی کارآموزان به شرکت در کلاس های حضوری است. آموزش برنامه نویسی به صورت آنلاین مزایای بسیاری دارد و نگرانی کارآموز را از بابت مسافت طولانی و نداشتن وقت و هزینه های سرسام آور، برطرف می­کند.


سخن پایانی

درسون یک مجموعه آموزشی کامل است که خدمات باکیفیتی را به ایرانیان خارج از کشور ارائه می­کند. تیم درسون از بهترین معلم ها تشکیل شده که از جدیدترین متد تدریس استفاده می­کنند. در صورتی که قصد دارید در کلاس های آموزش برنامه نویسی شرکت کنید، کافی است به وب سایت درسون مراجعه کرده و با مطالعه پروفایل مدرسین و شرایط کلاس، اقدام به ثبت نام نمایید.



12 views0 comments
bottom of page