top of page
Search

خبرنامه‌ی نوروزی درسون منتشر شد

Updated: Mar 25




سال نو مبارک. از طرف تک‌تک اعضای درسون براتون سالی پر از شادی و موفقیت آرزومندیم. درسون یک سال دیگه رو با حضور سبز شما گذروند و برای ادامه‌ی این مسیر پر افتخار، با انگیزه‌ای مضاعف برای رضایت شما تلاش خواهد کرد.

سال نو رو با خبرهای نو در درسون کنارتون هستیم. امیدواریم بتونیم مثل سال‌های قبل در مسیر رشد و یادگیریتون همراه شما باشیم. ما اولین خبرنامه‌ی درسون در سال ۲۰۲۴ رو همزمان با نوروز باستانی منتشر کردیم. در این شماره به معرفی رشته‌ها و معلمان جدید پرداختیم و نگاهی بر گزارش عملکرد سال گذشته‌ی درسون انداختیم. لازم دونستیم به بخش‌های متعددی که در درسون رشد و ارتقا داشته، اشاره کنیم و این حس خوب رو با شما سهیم بشیم.



یکی از دستاوردهای ارزشمند درسون، بزرگ‌شدن خانواده‌ای دوست‌داشتنی متشکل از معلمان، شاگردان و همکاران بود. امسال درسون در مقایسه با سال‌های قبل، رشدی ۱۰ درصدی در برگزاری کلاس‌ها داشته و بیش از سی هزار کلاس آنلاین را در آمار خود ثبت کرد. از این رو از معلمان حرفه‌ای و بی‌نظیری دعوت به همکاری شده و رشته‌های پرطرفدار و البته کاربردی نیز به آموزش‌ها اضافه شد.

باتوجه به این رشد چشم‌گیر و ستودنی، برای آسان‌‌تر کردن روال ثبت درخواست و برگزاری کلاس‌ها، یک دشبورد حرفه‌ای برای شاگردان طراحی شد تا از این طریق امکان مشاهده‌ی جزئیات پراخت‌ها فراهم بشه.

اگر نیاز به آشنایی بیشتر در مورد این دشبورد دارید، می‌تونید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی درسون، با ما در میون بذارید.



با پیوستن مخاطبین و شاگردان بیشتری به درسون، درخواست‌های متعددی برای افزودن رشته‌های جدید به دستمون رسید. خوشحالیم که به اطلاعتون برسونیم در سالی که گذشت رشته‌های جدیدی به درسون اضافه شد. برخی از این رشته‌ها عبارتند از :


  • برنامه‌های کاربردی مثل آموزش آنلاین اکسل،Power BI، SQL ، AutoCAD, 3D Max, V-Ray Illustrator, Premiere ، SolidWorks, Catia

  • آموزش زبان‌های مختلفی مثل آلمانی، چینی، عربی و ترکی استانبولی شاهنامه‌خوانی

  • محاسبات سریع ذهنی، دیتا ساینس و زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی

  • داستان‌پردازی و نویسندگی خلاق

  • سازهای کوبه‌ای، درامز ، ترومپت، نی ویولنسل

  • بازی و سرگرمی مثل بازی اتللو، اوریگامی، روبیک


برای مشاهده‌ی رشته‌های دیگه می‌تونید به لینک زیر سر بزنید. به امید دیدارتون در کلاس‌های درسون





110 views0 comments
bottom of page