top of page
Search

کلاس آنلاین برای کودکان و بزرگسالان فارسی‌زبانان خارج از کشور



کلاس آنلاین برای فارسی‌زبانان سراسر دنیا
کلاس آنلاین برای فارسی‌زبانان سراسر دنیا

 

اگر به دنبال راهی برای یادگیری عمیق‌تر و بهتر هستید، می‌توانید از معلم خصوصی آنلاین استفاده کنید. معلم خصوصی آنلاین می‌تواند به شما در یادگیری موضوع‌های زیادی کمک کند. آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال کلاس آنلاین خوب برای بالا بردن سطح یادگیری یا گذراندن اوقات فراغت خود هستید، ولی نمی‌دانید در چه کلاس‌های آنلاینی ثبت‌نام کنید؟ اگر مایل بودید، در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.



آموزش آنلاین روشی برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه

کلاس‌های آنلاین دریچه‌ای به سوی دنیای جدیدی از دانش، مهارت‌ها و سرگرمی‌ها هستند. فرقی نمی‌کند چند سال داشته باشید، همیشه کلاس آنلاینی وجود دارد که می‌تواند نیازها و علایق شما را برآورده کند. می‌توانید با معلم‌های خصوصی آنلاین از سراسر دنیا کار کنید و زمان کلاس‌های خود را با برنامه‌ی خود تنظیم کنید و همچنین هزینه‌ی کلاس‌های خصوصی آنلاین معمولاً مقرون‌به‌صرفه‌‌تر از کلاس‌های حضوری هستند. اگر موافقید نگاهی بر پیشنهادات درسون برای کلاس‌های آنلاین مختلف بیاندازیم.


کلاس آنلاین برای کودکان و نوجوانان :


انواع مختلفی از کلاس‌های آنلاین برای کودکان و نوجوانان وجود دارد که می‌توانید از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید. برخی از محبوب‌ترین کلاس‌های آنلاین درسون عبارتند از:


کلاس آنلاین درسون مناسب برای نوجوانان
کلاس آنلاین درسون مناسب برای نوجوانان


کلاس آنلاین برای تقویت دروس پایه :

 کلاس‌ آنلاین زبان ، آموزش ریاضی ، آموزش علوم و خواندن زبان فارسی می‌تواند در یادگیری مهارت‌های علوم پایه‌ای که برای موفقیت در مدرسه و زندگی نیاز دارند، کمک کند.  (با پلتفرم درسون می‌توانید قبل از ثبت‌نام با هرکدام از معلم‌های مد نظرتان یک جلسه آشنایی رایگان بگیرید و در مورد نحوه‌ی تدریس و سیستم آموزشی کشورتان مشورت بگیرید.)


کلاس‌های آنلاین خلاقانه :

 کلاس‌ آنلاین نقاشی، موسیقی، نویسندگی خلاق، داستان‌پردازی، رقص و فلسفه برای کودکان می‌تواند در پرورش خلاقیت و اعتمادبه‌نفس و اجتماعی‌شدن بچه‌ها کمک کند.


کلاس‌های آنلاین کاربردی :

 کلاس‌های آنلاین عکاسی، برنامه‌نویسی و آشپزی می‌تواند در کشف علایق و استعدادها به نوجوانان کمک کند.


کلاس آنلاین برای بزرگسالان و سالمندان مهاجر خارج از کشور :


کلاس‌های آنلاین زبان :

  پس از ورود به کشور جدید ممکن است نیاز باشد که زبان کشوری که ساکن شده‌اید را بهتر یاد بگیرید. درسون در زبان‌های مختلفی همچون انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، چینی، عربی، ترکی استانبولی، روسی، اسپانیایی و سوئدی امکان آموزش آنلاین با بهترین معلمان را فراهم کرده است.


کلاس‌های آنلاین برنامه‌نویسی و نرم‌افزارهای کاربردی :

 کلاس‌های آنلاین برنامه‌نویسی و نرم‌افزارهای کاربردی همچون  اکسل،Power BI، SQL ، AutoCAD, 3D Max, V-Ray Illustrator, Premiere ، SolidWorks, Catia و After Effects می‌تواند به بزرگسالان در یادگیری مهارت‌های لازم برای استفاده از کامپیوتر در محل کار و زندگی کمک کند.


کلاس‌های آنلاین ورزشی :

 کلاس‌های آنلاین یوگا، پیلاتس و ایروبیک می‌تواند به بزرگسالان در حفظ سلامتی و شادابی کمک کند. همچنین معلمان حرفه‌ای درسون، امکان برگزاری کلاس‌های ورزشی با عنوان حرکات اصلاحی، سلف ماساژ و زومبا را نیز فراهم کرده‌اند. پس فرصت را از دست ندهید.


کلاس آنلاین ورزش درسون
کلاس آنلاین ورزش درسون


کلاس‌های آنلاین هنری و سرگرمی :

کلاس‌های آنلاین شطرنج، اتللو، هنر همچون نقاشی، موسیقی، رقص و آشپزی می‌تواند به بزرگسالان در رهاشدن از استرس و یافتن سرگرمی‌های جدید کمک کند.


                                                                                       نکاتی برای انتخاب کلاس آنلاین :

  • علایق خود را در نظر بگیرید، به چه چیزی علاقه دارید؟ چه مهارت‌هایی را می‌خواهید یاد بگیرید؟

  • بودجه‌ی خود را در نظر بگیرید، هزینه‌ی کلاس‌های آنلاین می‌تواند متفاوت باشد.

  • برنامه خود را در نظر بگیرید، چه زمانی می‌توانید در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید؟ لازم است با این مهارت درآمدزایی کنید؟    (انواع کلاس آنلاین درسون یکی از بهترین گزینه هاست؛ تنوع بالای معلم، انتخاب معلم های حرفه ای با توجه به استاندارهای لازم) با شرکت در این کلاس‌ها می‌توانید:

  • مهارت‌های جدیدی یاد بگیرید.

  • دانش خود را افزایش دهید.

  • با افراد جدید آشنا شوید.

  • از رشد خودتان لذت ببرید.


19 views0 comments
bottom of page