top of page
Search

مزیت آموزش اکسل و پاور بی‌ آی در کلاس آنلاین ( کسب مهارت در کوتاه‌ترین زمان )

Updated: Jan 29, 2023


Power BI OnlineClass
Power BI OnlineClass

چرا باید یادگرفتن اکسل و پاور بی‌ آی را در بین برنامه‌های خود قرار دهیم؟

با پیشرفت تکنولوژی و ورود کامپیوتر به مشاغل مختلف، اهمیت به‌کارگیری اکسل و Power BI در شرکت‌های تجاری بسیار پررنگ شده است. برای ارائه‌ی آمار فروش، انجام محاسبات خرید و فروش و ارائه‌ی نمودار مختلف، از نرم‌افزارهایی همچون اکسل و Power BI پاور بی آی استفاده می‌شود.

به‌همین‌جهت مهارت‌های کامپیوتر یک نیاز برای شما محسوب می‌گردند. برای یادگیری اکسل و پاور بی ‌آی می‌‌توانید از دوره‌های آموزشی آن استفاده و یا در کلاس‌های آنلاین آموزش اکسل و Power BI درسون شرکت نمایید.


پاور بی‌ آی چیست؟

Microsoft Power BI پاوربی‌آی ، پلتفرمی برای تجزیه‌وتحلیل اطلاعات است که کاربردهای بسیاری دارد. همچون نرم‌افزار اکسل، پاور بی آی نیز یک صفحه‌ی گسترده است که از سلول‌های زیادی تشکیل شده است

کاربران باید داده‌ها و اعداد خود را در این سلول‌ها قرار داده و عملیات ریاضی و محاسباتی خود را بر آنها پیاده‌سازی کنند. همچنین می‌توانید نمودارهای مختلفی را طراحی کنید و تجزیه‌وتحلیل‌های خود را طبق نمودارها انجام دهید.

کاربرد‌های اکسل و Power BI چیست؟

کارمندان شرکت‌ها و همچنین مدیران و حسابداران نیاز دارند برای دریافت اطلاعات و همچنین ارائه‌ی نمودار و اعداد به صورت دوره‌ای از نرم‌افزار اکسل استفاده نمایند. درنتیجه لازم است افرادی که تمایل به فعالیت در شرکت­‌های مختلف دارند، مهارت‌های کامپیوتر خود را تقویت کنند.

یک حسابدار برای امور مالی و محاسبه‌ی اعداد و ارائه‌ی اطلاعات به مدیر خود، نیاز دارد از این نرم‌افزار استفاده نماید. هنگام استخدام در یک شرکت، داشتن مهارت کافی در زمینه‌ی امور کامپیوتر و نرم‌افزارهای کاربردی از جمله اکسل و پاور بی آی یک ویژگی مثبت برای شما به حساب خواهد آمد و باعث می­شود سریع‌تر در شغل موردنظرتان استخدام شوید.


یادگیری اکسل و Power BI را از کجا شروع کنم؟

بسیاری از علاقه‌مندان به یادگیری اکسل و Power BI این سوال را دارند که چگونه می‌توانند این نرم‌افزار را بیاموزند؟ برای یادگیری این دو رشته منابع مختلفی ارائه شده‌اند. پیشنهاد ما شرکت در کلاس‌های حضوری و یا آموزش آنلاین اکسل و پاور بی آی است. خوشحال می شویم شما را در کلاس آنلاین درسون دیدار کنیم. در ادامه به مزایای آموزش آنلاین این دو رشته می‌پردازیم.

آموزش آنلاین اکسل بهتر است یا آموزش حضوری؟

در کلاس‌های حضوری شما باید در یک ساعت مشخص در کلاس حضور یابید. از سوی دیگر ممکن است محل زندگی شما با کلاس دور باشد و لازم باشد مسافت طولانی را طی نمایید. برای شرکت در کلاس آنلاین آموزش اکسل و Power BI کافی است، در منزل رایانه خود را روشن کنید و به اینترنت متصل شوید. در کلاس آنلاین می‌توانید ایرادهای خود را بیشتر به گوش معلم برسانید و امکان پرسش بیشتر فراهم است و مشکل کمبود وقت به حداقل می‌رسد.


کلاس خصوصی آنلاین درسون

درسون یک پلتفرم ارائه‌ی خدمات آموزشی برای ایرانیان خارج کشور است که در زمینه‌ی آموزش مباحث مختلف درسی و مهارتی، کلاس‌های بسیار مفیدی را به صورت آنلاین برگزار می‌کند. تیم درسون تلاش کرده در تمامی موضوعات از جمله ورزش، موسیقی، ریاضیات، زبان، علوم کامپیوتر و غیره، از روش‌های نوین آموزش استفاده نمایند. درسون کلاس‌های آنلاین آموزش اکسل و Microsoft Power BI پاور بی آی را نیز برای رده‌ی سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌نماید. در این وب‌سایت نیز بهترین معلم آموزش آنلاین Power BI پاور بی آی به شما معرفی می‌گردد. برای ثبت نام در این کلاس با درسون همراه باشید و یا به پست اینستاگرام معرفی خانم مرضیه کیانیانی مراجعه کنید.







13 views0 comments
bottom of page